1st of Muharram







Assalamualaikum ..

Hehe Salam Maal Hijrah to all Muslims in the whole wide world . :) Mudah-mudahan dapat berubah ke arah kebaikan OK ? Insyaallah . ^^

I have a new mission this year ; Be a better muslimah and always devout to Allah . I am thankful and grateful because I was given the chance to still be able to breathe the scent of fresh morning air and experiencing the 1st of Muharram . Syukran Alhamdulillah . :)

Oh yeah . I want to share something . But if you guys batch 97 mesti dah tahu pasal ni . Anyway, if you guys wanna know , paper Agama tahun ni keluar pasal Hijrah .. About 2 questions tak silap . First dia tanya apa maksud Hijrah . Hehe thank God I ingat . Perpindahan Rasululluah yang diikuti oleh penduduk Muhajirin Mekah dari Mekah ke Madinah right ? Hehe sajaaa nk berlagak pandai . Lol pejadah siak ! -.- And the other question is that pasal 2 pengorbanan kaum Muhajirin semasa peristiwa Hijrah . Okay yang ini kita hentam ! Haha 

Okay cut the crap . So apa azam korang eh ? Haha

Wait . Ada satu gambar yang cute that I got from Google . Hehe just nak share . Well you know what they say , Sharing is Caring! LOL Cheesy . I know #rollseyes





Wassalam . God bless xx










Comments

Popular posts from this blog

Reflections

Doubts

WOW?