Exam result.


asdfghjkl
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ERRR -_-
Periksa akhir tahun kita Teruk  :'O
Dapat 8A 4B
Kalau ikot semua lahh
Ikut PMR dapat 6A jeeeeeeeee
Whatthefak sioddd >:[


Hmmm
I studied my ass off
And this is what I get
GREAT kann ? =='
Takpe lah .
Whatever we get defines how much our hard work is .
So accept je lah.

Dapat no 7 dlm tingkatan
Kira okay lahh tu ...
KAN ??
Well okay I admit it my results TURUN GILAA :|
no 2 no 1 no 5 no 7
CANTEKKKKKKKKKK (Y) Ahahaha



Eeeee
Teruk nyaaaaaa
Hmm relax Intan
Just look on the bright side , atleast you are still on the top ten
So I still have a reason to chill





BYEEEEE :'(


Heartbroken wehh





Comments

  1. RElax la intan ! aq menaik n menurun... aq tak setandard ko..hmmm.. THIS MONNTH IS A FAKKING SAD MONTH!.. tapi redha jerlah mate ! Lets Try our best Taon depan ;')

    ReplyDelete
  2. thanks soo much Dania. Hope kita dua-dua dpt yg terbaik kayy? :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Reflections

Doubts

WOW?